Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

divendres, 3 de juliol del 2015

Molts regals per al bebé!!!

Sonia, una companya de feina, ha tingut un xiquet i entre vàrios li hem fet un munt de regals. Jo m'he encarregat d'elaborar els que veuen a continuació, excepte la bolsa de bolquers, que l'ha feta la meva amiga Teresa.

 Un carret de bolquers que porta un babero de cobertor i un saquets de llavors, per aliviar els còlics, amb funda d'elefant.

 Una bolsa amb el nom bordat, per guardar bolquers que inclou una càrrega. Super útil!!!

Un body amb un conillet aplicat i un babero gran.

El carret és una monada!!

Al babero, que fa de cobertor del carret, li he bordat el nom del xiquet i uns vaixells, amb la Pfaff Expression, que hem vaig comprar fa poc.

 Del saquet per aliviar els còlics estic enamorada des de que el vaig vore a Coso Que Te Coso, el blog de Mary Carmen Trigueros. 
Li vaig escriure un correu  a Mary Carmen, amb alguns dubtes i molt amablements em donà unes indicacions molt útils. A més, a més vaig revisar vàries entrades que té d'aquest treball, i en Elefante de semillas hi ha un enllaç al blog  Los Retales de Mi Abuela, on està el patró

Gràcies Mary Carmen i  Los Retales de Mi Abuela  per la vostra generositat!!

 El saquet és trau fàcilment de la funda d'elefant, per poder-lo escalfar.

 La bolsa per guardar bolquers, l'ha feta la meva amiga Teresa, que és una monstrua de la costura!!! Està personalitzada amb el nom del xiquet: DANIEL.

 El conillet l'he aplicat a màquina, amb punt de trau.

El babero està fet amb una tela de jirafetes i monos, i per l'altre costat porta rus blanc.

Sonia, enhorabona pel naixement de Daniel!! Espere que t'agraden aquestos detalls, de part dels teus companys de feina.

I a vosaltres, gràcies per la visita i fins prompte!



8 comentaris:

  1. Inés, te ha quedado todo precioso!!!
    Que canastilla tan bonita le habéis regalado.
    La mamá tiene que estar contentísima!!
    Muchas gracias por la mención, que menos que ayudarnos en los que podamos!!!
    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel comentari. Sobre la menció, que menys!!! T'ho mereixes de sobra: eres una persona molt desprenguda.

      Una forta abraçada Mary Carmen. Es vem pels blogs

      Elimina
  2. Estupenda canastilla Inés. Con el valor añadido de lo hecho con amor por las compis. Veo que le estás sacando partido a tu nueva máquina. Seguro que has notado el cambio a la liga de las superestrellas :)). Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo de la màquina nova és una passada, sense desmerèixer la que tenia abans, que m'ha fet molts bons servicis.
      Les cosetes de bebés les he fet amb molt de gust, sobretoto el sac-elefant, que tenis moltes ganes des de que el vaig vore a CosoQueTe Coso.

      Una forta abraçada, Esther.

      Elimina
  3. Que regalo más bonito! Tu compañera tiene que estar encantada.
    Felicidades por tu trabajo.
    Un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eva, gràcies per les teves paraules tan amables! Jo espere que li agrade.
      Una forta agraçada.

      Elimina
  4. Qué bonic!!!! Es una xulada tot el que li heu fet, de segur que estará molt contenta la mami! Per cert, quines llavors posas dintre del saquet? Moltes gràcies!!!

    ResponElimina
  5. Les llavors són de blat, comprades a una tenda d'animals. A les entrades de "sacos de semillas" de CosoQueTe Coso, trobaràs tota la información. Gràcies pel teu comentari.
    Una abraçada

    ResponElimina