Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

dissabte, 28 de maig del 2016

Pissarra de tela per a Miquel


Ahir va ser l'aniversari de Miquel: 3 anyets.  Moltes felicitats nano!!, com diria sa mare. Li he regalat aquesta pissarra  i espere que li agrade molt.


Fa temps que volia fer la pissarra i vaig comprar la tela. En eixe moment va coincidir que la meva i molt volguda companya Amparo, em va comentar que al seu xiquet havien de fer-li una intervenció de les dents i que calia adormir-lo, tan xicotet!! 
Vaig elegir per al  darrere aquesta simpàtica tela de gossets i gatets i una loneta blau fort.

El projecte es va quedar uns dies parats i aquesta setmana el vaig acabar. Vaig pensar, li'l donaré el dimecres, però no em va venir bé. El dijous vaig vore un moment a Amparo i quasi li´l done. I el divendres quan li'l vaig donar em va dir que era l'aniversari de Miquel. Quina casualitat, ni fet amb tota la intenció!!

La butxaca està integrada amb la pissarra i és molt útil per guardar l'esborrador i el clarió.

El millor d'aquesta pissarra és que s'embolica, emplena molt poc i la pots portar a qualsevol lloc.

Moltíssimes felicitats Miquel!! Amparo, perla, espere que gaudiu un munt de la celebració d'aniversari.

I a vosaltres gràcies per la visita i fins aviat!!


4 comentaris:

  1. Inés, también es uno de mis pendientes.
    Compré la tela, lo intenté pero ahí lo deje aparcado.
    En cualquier momento lo termino.
    A ti te ha quedado ideal!!!
    Besitos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que si Mary Carmen. Espere no tardar a vore la teva pissarra.
      Una abraçada.

      Elimina
  2. Las había visto en algún blog pero nunca con ese práctico bolsillo. Es una pena... con lo que me gustan las labores de nenes y los pocos que tengo en mi entorno. Tendrían que inventar la versión adultos como alternativa a los juegos en el móvil. A la porra el Candy Crush! A dibujar casitas, familias, o una diana con la cara del jefe. Montones de besos Inés

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo totes les que he vist tenen butxaca, el que passa es que embolicades no s'observa. A la diana m'hauria apuntat gustosament fa molts anys, jaja, però hui en dia no, o tal vegada si però amb la cara d'algun company. Uff, però que roïnes que som!!
      Besades.

      Elimina